tisdag 30 november 2010

Brainfreeze.

Det står helt still. Som vanligt.

Har så mycket att skriva, så mycket som vill ut. Så mycket som händer, så mycket som känns. Och så blir det som en propp av allting.

När jag väl hittar lusten och löser upp proppeländet, då dör internet såklart. Jag och Tekniken är inte särskilt bra vänner just nu i största allmänhet.

Hur som helst. Jag flyttar om 18 dagar. Till Sundbyberg. Om ARTON DAGAR. Inte ens tre veckor.

Förstår inte. Har ingenting fixat alls, vet inte hur flytten ska gå till, hur jag ska ha råd eller möjlighet rent praktiskt. Bara en sån sak som att jag har Olle den helgen. Och det är fyra dagar innan jul, vem är ens pepp på att hjälpa till och flytta då?

Men det löser sig. På ett eller annat sätt vaknar jag upp på julaftonsmorgon i Sundbyberg, då är jag hemma igen.

1 kommentar:

  1. Tror du inte fadern iallafall kan tänka sig att ha Olle på din flyttdag?

    Och Karl är skyldig dig lite hjälp efter soffkånkandet :) Jag ska även se vad jag kan göra.

    SvaraRadera